Veebipoe Maiduk.ee (edaspidi Veebipood) omanik (edaspidi müüja) on Oü Sendidsiia (registrikood 17096599), asukohaga Pebre 3-6, Tallinn, Harjumaa, Eesti, 10319.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Müüja on andnud oma parima, et tooteid võimalikult täpselt kirjeldada ja kujutada, kuid digitaalne esitus ei pruugi alati peegeldada toodete tegelikku välimust. Ekraanil kuvatavad värvid võivad mõnevõrra erineda – olla kas heledamad, tumedamad või veidi erineva varjundiga kui reaalsuses.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Müüjal on õigus teha muudatusi tootehindades, ilma sellest etteteatamata.
Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Oü Sendidsiia arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.
Kaup postitatakse ostja poolt valitud Omniva pakiautomaati. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Arvel põhinev ülekanne otse müüja arvelduskontole
Valides arvega tasumise viisi, kuvatakse ekraanile makseinfo koos arvega.
Müüja jaoks on ost täielikult sooritatud, kui maksed on edastatud arvelduskontole. Pärast maksete laekumist täidab müüja tellimuse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul ostu sooritamise hetkest. Eritellimuste korral võib saadetise tarneaeg pikeneda paari päeva võrra.
Kui peaks selguma, et ostetud toode pole saadaval või on vahepeal otsa saanud, kohustub müüja kliendile sellest viivitamatult teatama, kirjutades sellest kliendi sisestatud e-mailile või helistades mobiiltelefonile. Kui klient taotleb ostu tühistamise, hüvitab müüja ostu eest sooritatud summa kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse:
- Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Omniva pakiautomaat
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud Omniva pakiautomaati 1–3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Juhul kui tellitud toode/tooted ei sobi, on võimalik neid toote olemasolul ümber vahetada, tellida vastavalt kliendi soovitud värvikombinatsiooniga uus toode või saada raha tagasi toote vääringu ulatuses (tagastamisel maksab postikulu klient).
Kui soovite toote tagastada või ümber vahetada, saatke e-mail aadressile mait.vesker@gmail.com. Palun märkida kirja pealkirjaks “Toote tagastamine/ ümbervahetamine”. E-maili palume lisada oma täisnimi, tootenimi ja aadress (Omniva pakiautomaat), kuhu toode saata. Palume märkida ka tagastamise/ümbervahetamise põhjus.
Raha tagastamise soov või toote ümbervahetamine tuleks teha 14 päeva (k.a. nädalavahetus) jooksul pärast toote kättesaamist (vajadusel küsime kuvatõmmist Omniva paki jõudmise teavitusest). Tagastatav toode peab olema samas korras, kui väljastades. Tagastuskulud maksab klient. Kui tagastatud toode on meieni jõudnud ja üle vaadatud, teeme vastava vahetuse või ülekande kliendi arvelduskontole.
Tagastatava toote seisukord
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Kontakt
Tekkinud küsimusi seoses müügitingimustega võib saata aadressile mait.vesker@gmail.com.